Scouting Sint Frans

Scouting Sint Frans is al meer dan 60 jaar een begrip in stadsdeel Oud Tongelre in Eindhoven. Onze scoutinggroep is een kleine, gezellige, hechte club, waar vanalles te doen is. Voor de scouts natuurlijk, maar ook voor de mensen in de buurt. Alle speltakken zijn gemengd (jongens én meisjes).

Wat doen we dan bij scouting Sint Frans?

• Allerlei spelen in de bossen
  • Koken op houtvuur
  • Speurtochten en hikes lopen
  • Vlotten bouwen
  • Knutselen
  • Een pionierwerk bouwen met palen en touw
  • Toneel
  • Playbacken
  • Sportieve activiteiten
  • Op weekend en op zomerkamp gaan
  • Avond- en nachtspelen

Zoals je ziet is onze scouting een dynamische club, waar leeftijdsgenoten elkaar iedere week treffen en samen met hun leiding een leuke activiteit ondernemen. Bij de scouting maak je vrienden voor het leven!

Klik hier om direct naar onze agenda te gaan.

Iets voor jou?

Lijkt het je leuk om bij de scouting te gaan? Kom dan eens een kijkje nemen bij onze blokhut. Er is geen wachtrij is, jongens & meisjes spelen samen in groepen en onze programma's zijn eigentijds. We hebben plek voor nieuwe leden en groepsleiding, heeft u hier interesse in, dan kunt u bellen naar de groepsleiding of een mailtje sturen naar: info@scoutingsintfrans.nl

We draaien elke zaterdag van 14:00 tot 16:00 uur (bevers en welpen) en van 14:00 tot 17:00 uur (verkenners).

Like onze facebook pagina en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!

Volg ons op Facebook & Instagram en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes!