Webshop

Welkom bij onze webshop. Hier kan je de benodigdheden kopen voor de installatie van je kind.

Zodra de bestelling gereed is, is deze op de blokhut af te halen op het aangegeven moment, of eventueel tegen meerprijs kunnen we het verzenden.

Dit het is officiële groepsshirt van Scouting St. Frans.

Dit is de officiële das van Scouting St. Frans met opdruk

Het officiële teken voor op de ScoutFit blouse om aan te geven dat je geïnstalleerd bent als lid van Scouting Nederland.

Het speltakteken bevers is de badge die laat zien dat je bij de bevers zit. Je draagt het speltakteken op de rechter borstzak van je ScoutFit bever blouse.

Het speltakteken welpen is de badge die laat zien dat je bij de welpen zit. Je draagt het speltakteken op de rechter borstzak van je ScoutFit welpen blouse.

Het speltakteken scouts is de badge die laat zien dat je bij de scouts zit. Je draagt het speltakteken op de rechter borstzak van je ScoutFit scouts blouse.